23/9-10

God morgon =)
igår efter skolan va man till Sollefteå å köpte en bil =)
åkte dekret efter skolan eller ja jag fick gå en halv timme tidigare =)
va hemma kl 23.30.. sen hade jag lite å¨göra när jag kom hem å äta jag hade ju inte ätit någon middag..
så blev lite sent men det va värt det =)
sitt nu på skolan vid datan sitt vid blocket.se å hitta värdens söta hundar jag blev så otroligt kär i två av dom
det är Siberian husky
hade man haft pengar tro jag nästan jag skulle vart å köpt en =)
ha ju haft en Siberian husky när jag va liten som hette Lassi.
Dom säga att såna hundar är inte vakt hundar men Lassi vakta mig när jag låg i vagnen å mamma å pappa va ute å gick med mig =)
pappa fick gå en bit bor med Lassi för folk skull få titta i vagnen på lilla mig =P
saknar den hunden.

ne nu måst jag dra ha börjat ha det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0