6/10-10 kl 21.01


Elin Wattjersson!
vi har väl glidit ifrån varnadra.
men jag hoppas att vi hittar tillbacka som den tiden då jag bodde i skogås.
men vi kanske inte bli lika bra vänner, men nu när vi börja skriv med varandra igen, då saknar jag den tiden som va för. tänker ofta på när vi va på lägret å gjorde mycket roligt..
glömmer aldrig första gången jag kom till det lägret.. du tog hand om mig när mamma och pappa skulle åka hem.
vi skulle dela rum å det sa jag inte nej till..
Och glömmer aldrig den dagen när du och moster min va uppe en vcecka å häsla ¨på vi hade ny flyttat upp.
Och glömmer aldrig den dagen du och moster satt er på bussen och skulle tillbacka till stockholm.
det va sista gången jag såg dig. =(
 tänk i sommar är det 8årsen jag såg dig sist..
vi skrev brev till varandra ett tag men sen tappa vi kontakten...
ja å nu ha vi börja skriva lite mer än va vi ha gjort för...
du sa att du skull kom och hälsa på när du ha fåt körkortet.
jag hoppas att du kom häls på sen i framtiden.. å jag skulle inte säga nej å hälsa på och se hur du bo nu för
tiden när jag åker ner te stockholm.
Du är en vän man aldrig glömmer
minnerna med dig finns alltid med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0