12/10-10

Godmorgon på er alla glada.
i dag tro jag att jag inte ska hissa&dissa =P
ja nu sitt man på skolan gör inte så mycket har haft sov morgon i dag men jag får ingen för jag måst hinna med bussen som gå 8.20 måste skaffa körkortet snart så jag få lite sovmorgon =)
ja sen sluta vi 14.20 idag å bussen går 16.20 så vet inte vad jag ska göra till dess hm... jag skulle vart ner på Ica å köpa brunkräm ja men då jag kan köpa den ja då ha jag glömt pengarna hemma....hm.... så få se om jag hinner i morgon å köp det. det måst jag hinna för annars vet jag inte vad jag gör :P
aja i dag är det ingen go lunch på skolan men man måst väl äta så lillen får i sig iaf
ja i dag är man i v27+2 tiden går för fort det är bara 13veckor kvar=) jag längtar
jag har haft tur under graviditet det ända jag har fått det är halsbränna =)
ja å på fredag så ska man till barnmorskan å ta prover igen å så. sen kom jag få lyssna på lillens hjärta det är baar det jag längtar till =P
aja ne nu ha jag väl skrivit lite mer än vanligt
ne nu ska jag väl ut å se om några till i klassen ha kommit =P
ha det bra alla där ute hejs.
tänker på dig hela tiden saknar dig otroligt mycket
hoppas du kom hem ikväll
det är så tråkigt å mysa själv framför tv..
puss å kram älskar dig Tomas<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0